torsdag 3 juli 2008

Husse lär sig

Första dagen helt utan olyckor idag! (Förvisso två timmar kvar, men husse brukar ha koll på kvällspromenaden.) Har tagit husse lite onödigt lång tid att få koll tycker jag. Tror att han överskattade min förmåga lite. Jag är ju trots allt fortfarande en liten valp som måste gå ut efter lek, mat och sömn. Kanske överdrevs även min förmåga en liten aning av en tidigare auktoritet i mitt liv ;-)...

Börjar bli en vana att gå med lillmatte till dagis. Hon är väldigt stolt när hon får gå med mig i koppel och visa upp mig för alla barn.

Fick vara med på jobbet idag också och sedan fick jag gå på restaurang! Eller nja, jag fick ju min vanliga mat förstås, men under bordet på restaurangen :-). Husse och matte provade återöppnade Bistro Boheme. [Tidigare känt för sina extremt fula stolar! Husses anm.] Maten verkade fantastiskt men oj vilken lång tid det tog innan den kom. Och vilken tid innan dom fick betala. Hursomhelst hundvänligt och trevligt så det förslår med massor av bord utomhus där vi hundar får vara med. Jag passade på att sova lite och att sniffa på hundarna som gick förbi.

Inga kommentarer: