lördag 28 juni 2008

Miljöträning

Vaknade helt utvilad i morse efter att ha sovit hela natten i husse och mattes säng. Sedan höll husse på och plockade ihop min bilbur i två timmar. Mestadels tråkigt, men det följde med en jättefin kartong och när han tog fram skruvdragaren så att det lät lite blev det bättre.

Annars har vi idag ägnat oss åt något som husse och matte kallade för miljöträning. I praktiken innebär det en massa promenerande :-). Vi gick ner i garaget också; mörkt dammigt och mysigt!

Jag har haft lite svårt att få tvåbeningarna att förstå när jag vill gå ut så ett par olyckor har det blivit men dom lär sig nog snart... Jag fick bära en apport idag åt husse. Då var jag jättestolt!

Jag kommer jättesnällt på inkallning och går fint i koppel. Bäst att hålla husse och matte glada så här i början så man får vara kvar ;-).

Inga kommentarer: