måndag 30 juni 2008

Mer miljöträning

Idag lät det på matte som om vi skulle få riktigt trevlig miljöträning. Fika har jag lärt mig innebär ofta tappade smulor... Jag förstod inte riktigt att hon tänkte välja ett fik precis bredvid en byggarbetsplats samtidigt som det regnade och åskade. Inte så mysigt alls faktiskt! Som vanligt har inte heller matte så mycket till övers att gulla med mig när det låter...hmmm...

Annars har jag varit ensam med matte idag. Saknade resten av flocken ganska mycket, men när jag fick ligga på en filt precis bredvid matte när hon jobbade så gick det bättre. På kvällen kom husse hem. Då blev jag jätteglad!

1 kommentar:

Ingela sa...

Hejsan Lillkillen! Kul att du fått flytta hem till din nya familj. Vilken fin sida du har. Själva får vi dela med dom andra Elgentorparna. Matte tycker att det är kul att läsa på din sida och se vad du har haft för dig, mvh moster Smilla och kusin Alice.